kearah kematangan....

lagi 9 hari lagi...
genap la umo aku 20 tahun...
tahun depan dah leh mengundi....
tapi sekarang barulah aku nk mematangkan diri..
tapi melalui proses kematangan ni sangat besh..
rasa mcm hebat lak hik3...
benda yang orang lain tak tau kita tau..
aku belajar dari seseorang..
yang membuka minda aku untuk
berfikiran jauh memikirkan masa depan...
dia nampak kelemahan aku dan
dia bimbing aku..
xpenah dia putus asa..
banyak yang aku belajar...
bertemu dgn ramai orang....
alhamdullilah..
keyakinan diri aku semakin meningkat...
rasa takut hilang sikit2...
semangat untuk bersaing semakin
berkobar-kobar...
ingat lagi kata-kata dia....
kita hanya guna 5% daripada
keupayaan diri kita...
kita kena cari lagi 95% lagi keupayaan diri kita...
kita bleh lakukan semua benda
yang kita nak...
sebab tu kita kena caye diri sendiri...
jangan putus asa..
hadapi dugaan sebagai cabaran hidup..
hadapi cabaran untuk dapatkan
pengalaman...
NEVER SAY NO!
WE CAN DO IT!

0 thinks ....: