masakan favorite!

siput2...
dalam banyak2 siput..
siput sedut paling aku suka..
masakann
ya ialah..
masak kuning cili api
!
perghhh..
melecuh air liur ku.
makan2..
mmg hobi tol..
emmm...

bagun shaja aku dri mimpi indah
tetiba..................


alooonggggg!!!!!!!! p siang siput tu! t
gk dia merayap x??.
'merayap' ???


alamak siput tu iduppp..
geeeeeliiiiiii makaihh...
kepala dia gerak2 cari tempat nak berjalan...
eeeeeiiii...
kepala siput tu tkuar2

tgk dia merayap nak kuar besen dah!
aku teruk amik senduk sauk dia masuk alik..
masa senduk kena bdn dia..
makaih lembik gla..
eeeeiii hak3..
aku xdpt teruskan..
thp kegedikan aku smakin menjadi2 bla abh suh
ptg blkg sip
ut pki plyar..hak3
last abh wat..
tpi dlm geli2 tu..
aku ttp makan siput tu sampai abes..
sedut2 jgn xsedut hak3..
ilang suma geli tu
..
ilang sebab masakan nie...

masak lomak cili api siput sedut..surghhh..

0 thinks ....: