dunia skrg ssh nk ikot minat.

em....setiap manusia dikurniakan bakat dan minat masing2. untuk aku jiwa aku lebih tertarik pada seni walaupun aku kurang bakat. org kata bakat boleh diasah. suma seni aku suka lagi2 seni halus cam tarian, lakonan. aku suka menda2 tradisional. org kta cam kuno, tpi zaman kuno tu la org tau hargai seni. bukan cm sekarang banyak rosakkan seni g ade la. g satu tarian tradisional patot suma anak melayu tau, walaupun xpndai nari, kehalusan lenggok badan dan irama lagu dia wat aku terpukau hehek, dia ade isi dalaman yang nak disampaikan oleh lagu tu.tapi dunia skrg mmg xleh ikot minat sgt, lagi2 aku yg bkn dari glgn berada, huhu so aku kna carik bidang pengajian yang menjamin masa hadapan, bukan aku xminat jadi cikgu, aku minat, keturunan aku mmg darah ckg, cuma aku lebih pada seni la, lagi2 tarian. tpi aku pikir kalo aku jadik cikgu kanak-kanak khas, aku boleh ajar dorang nari, pastu bwk dorang g merata tempat untuk wat persembahan. kanak-kanak khas ni kalo dah minat mmg dia akan berusaha bersungguh-sungguh lebih dari orang normal. xmustahil nanti aku akan bwk murid2 aku perform tarian tradisional kat Jepun,salah satu negara yang aku teringin nak g, samping tu leh aku kenalkan identiti Malaysia kat dunia, waahhh tinggi cita2 hahahaha. harap ia dimakbul. aminnnnnnn........... =)

0 thinks ....: