aku demam, batuk waaa nak alik.

nasib-nasib di kala duk sebuk2,
aku terkena demam lak.
huhu perit mmg perit,
aku demam memula dalam setengah ari je,
tpi bile dah pekena air F&N mirinda,
terus kiyok alik...
kali nie perit g coz
ditambah ng batok yang bersambung-sambungan nie,
xlarat la.
pewot aku nek kempis tahan batok,
tpi aku xg tau mama memula,
alih2 aku call keon,
dia dgr suara aku lain je,
kecoh satu umah,
InsyaAllah la aku xkena nye menda tuttt..tu
huhu..pahtu g jmpa dr semalam,
suhu aku 39 darjah,
ubat dia makaih punya banyak weh,
aku mkn sket hehe.
xlalu la, t kenyang mkn ubat je.
pah makan ubat tu, belakang aku sakit dah
berpeluh cam apa g,
banyak gla! tapi xpanas pun,
tpi sok2 tu aku sehat dah..
taaadaaa alhamdullilah,
tapi batuk kuat g la sbb xmkn ubat batok,
nantok la wak. daaaa~ =)

0 thinks ....: