oh! dia banyak berkhidmat untukku! mat ensem =)

hehehhehe
dia..
abah aku punya...
tapi abah bagi aku pinjam...
supaya aku mudah ke sana ke
mari...
umur dia muda lagi pada aku...
walaupun dia nampak tua...
tapi dia kuat lagi...
dia berkulit hitam...
emm..nama dia...

Kriss KAY 4969
tapi nama panggilan dia mat ensem..
sbb dia nampak encem je kalo pandang dari jauh..
betul....
hahaha
banyak sungguh jasamu walaupun
kamu
antara membekal asap beracun di dunia..
namu aku xla guna kamu selalu kan?
kalau keadaan mengizinkan je heheheh
itulah motor warisan keluarga kami..
hahahaha..

sbb st john la mat encem dapat melawat USM
hehehehe
iloveu!
wlaupun u banyak dah abeskan dui
t i
bila u masuk bengk
el..
hehehe..but i dont care.
teruskan berkhidmat tapi kurangkan as
ap ye...
sama2 kita lestarikan
dia =)nak jadi driver motor kena ade sticker ni baru layak tau.

2 thinks ....:

aisyah said...

die pm bynk gk berkhidmat u saye..
tq mr hensem...huhuhuh...

oranglidi said...

lawa baju lu..