hah! puas gileeerrr~~

hahahhaha
gila seronok la tadi....
aku dimintak pertolongan oleh irene (penolong s/u peperiksaan stjohn)
utk ke kedai piala yg jauh gk dri USM
iaitu di georgetown...
disebabkan aku ade moto..
aku pn rela la nk tolong...
kedai piala tu aku lgsg xder idea kat mne
wlpn dh diberi alamat
sbb aku anak jati KEDAH hahaha
dah tu kmi pon bertolak la dgn rse takoot nya sbb takot sesat...
pusing2 kmi stuck kat komtar...
kami pn berenti kat kedai tuak...
kedai tuak??? hahaha apa tui!
tejengok2 kat dlm kedai tu skali tgk rmai gila lelaki2 dewasa berbangsa india..
okeh mula kan dgn org pertama yg kmi tny

org 1 : (angkat kening tanda bertanya kami mau apa)
kami : sory ya, mau tny times squre kat mne (sebab kedai tu dekat situ)
org 1: (terdiam kejap) aaahhhh apa ya?? (dia mndekatkan wajah ke arah kami)
kami : times squre..times squre tau kat mne??
org 1 : (terdiam lagi) komtar ka?? tu kat sna......
kami : T_T (apa nih? xpaham ka?

selepas tu berbunyi bisinglah org india dalam kedai tuak tu...
pastu kelur sorang lelaki tinggi, xpki baju, gelap (of course xD) dan badannya bnyak peluh, berbulu dan bertatu hahah

org tinggi : ehh adek2!! jgn tny dia, dia pekak!
kami (dlm hati) : kesian dia...(tapi dlm hati nk gelak jugak sbb xsgka lak but dia cm nak cube tlg la, its nice =) )

hehehhe org tinggi pon gtau la jalan yg benar kepadaku..
hehehhek
xbermaksud nak gelak...
g pon aku bakal cikgu mslh pendengaran..
xbaik tau..
i xmenghina tapi kelakar la...
kmi pon ssguh tny dia..
pape pun..
sgt suke berjalan2 mencari jalan baru...
besh! aloo penang pusing2 pn mst jumpa jalan nye dlm pulau je kan? hahahha



enjoyable : nisya with irene



1 thinks ....:

aisyah said...

tuak,,,pekak.,,,sesat,,,motor,,nisya,,,irene....mmg 2 la keje klu nisya ngan irene,,hahahhaha