Persediaan Sebelum Hati Menjadi Parah Masuk U.

Betapa lemahnya aku nih.
Dah tahun 3.
Belajar kat U.
Dah berapa kali berjauhan dengan famili.
Walaupun rumah xberapa nak jauh.
Tapi tetap nak sedey jugak.

Jadi.
Sebelum sedey bertambah parah. Bila dah masuk hostel balik. Bila kena bangun Subuh tanpa suara mama mengejutkan lagi. Bila bangun tido tengok sebelah, xdak lagi adek yang suka tido mati sampai kaki naik kepala aku. HUHU. Nisya manja. Yes. Memang. Betul-betul xnak kembali ke rutin U. Bosan. Bosan. 

Oleh itu.
Aku ambil langkah-langkah ini untuk ubat sikit hati yang lara.

1. Sebelum masuk U, aku download video musik, lagu-lagu yang boleh tenangkan aku dalam kuantiti yang banyak. Contoh lagu, When I Need U, U're My Everything dan sehaluan dengannya.

2. Next, aku akan ambil banyak-banyak gambar scenery yang cantik-cantik, yang boleh buat aku rasa aman dan termenung jauh. Sebab suka berfantasi berada disitu sebentar.

3. Aku akan elakkan, meletakkan gambar famili sebagai wallpaper laptop aku dalam masa 'baru sampai U'. Itu akan menambah kelaraan yang dah lara ni. Tunggu dalam 2 minggu ka, baru boleh.

4. Wallpaper scenery, katun-katun boleh wat aku hepy sat.

5. Download atau ambil dari adek movies best-best. Boleh tengok bila sunyi.

6. Dah nak dekat balik U, aku akan ingat semua kenangan dengan kawan, atau masa belajar kat U yang boleh buat aku seronok balik nak balik sana.

.SEKIAN.

Sekarang mood masih xstabil. Bisa nanges bila-bila masa sahaja. Manja.

Ikhlaskan aku Ya Allah : nisya

0 thinks ....: