Go Abah! Getting Old is Awsome!

Assalamualaikum

Lusa punya semalam.
Satu suprise yang kecik dah aku plan dengan adek-adek.
Suprise birthday kat abah! 

HAHA. teringat pagi 28hb Januari hari tu.
Abah call pagi-pagi. Pagi-pagi ok! yang juga menandakan, aku sedang lena tido. Abah call nak sembang-sembang dengan aku, tapi aku mamai lalu aku terlupa nak wish, lalu mama bagi msg " Long ingat dak birthday abah hari ni? Abah kata anak-anak dia xingat kat dia" Seriously aku rasa lawak, sebab selama ni abah tak penah nak terasa pun. Lepastu msg angah ingatkan benda yg sama dan story kejadian kecik hati abah lalu angah kata " Abah pun call aku pagi tadi, aku pun lupa wish" wahaha.

Takpa abah. This is your treat for your birthday.
Bukan besar-besaran tapi penuh dengan kasih sayang. Auww.



Kejutan!

Sambut sekali. Birthday abah dengan anniversary mereka orang.
The cake is super yummy!
Fuuuhhh.........



Handmade card.

Yummmieee..
 
Love u ketat2 abah dan mama : anakmu


0 thinks ....: