Tempahan Snowcheese Cake di Sungai Petani, Kedah

Alhamdullilah

Assalamualaikum
Syukur pada Allah yang mengurniakan rezeki pada kita semua

Bahaha mukadimah feeling cikgu sangat. Culture adaption. 

Anyway, aku memang syukur sangat dengan perkembangan bisnes durian crepe. Ramai yang menyokong alhamdulliah syukur syukur.

Sekarang aku nak open order untuk Snowcheese Cake. Sebenarnya dah lama bukak order. Tapi baru hari ni nak public kan dalam blog. Hehe. So ayuh la orang sungai petani merasa snowcheese cake saya. Setakat ni, aku baru confident nak amik order snowsheese cake aje, cake lain insyAllah.  Dan alhamdullilah, setakat ni semua customer puas hati la, alhamdullilah.  untuk permulaan boleh la kome-kome order yang 200gm dulu, kalau dah berkenan, boleh la order besar sikit untuk special ocassion seperti birthday party, majlis kesyukuran etc.

Senarai harga 

200gm = RM20
1/2 kilo = RM35
1 kilo = RM55

Any decoration = free (mengikut perbincangan)

200gm = RM20


 1/2 kilo = RM35

  1 kilo = RM55





TQ semua! Sebarang pertanyaan boleh terus ke fb saya

0 thinks ....: