leeeggaaa~

legaa dah selesai kerjaku..leh bernafas dengan aman...emmm singgah di penang tdi besh gak..
g pdg kota, nek feri, g tasek usm...tpi kureng besh coz xcukup forum, mama ng alang xdpt ikut coz ada hal. so kitaorg berempat je la berlepas ke penang. 1st tmpat aku bwk dorang g tasek usm yg penuh dengan haiwan2. dorang teringin nak bg makan labi2. tasrk usm tu cam ade satu rantaian makanan yg semulajadi ada
biawak
burung (bermacam jenis)
kekura
lelabi
ikan (pelbagai jenis)
tpi tdi g, haiwan2 ini cam xmesra sgt. tasek pon dh kotor sket. org lama xdtg melawat kot. haiwan2 ini jadik xbiasa.ehehhe.n mungkin kitaorg g pagi kot. dorang xamik sarapan kot. makan petang je. nak dkt separuh buku roti kitaorg abeskan bg mkn ikn, tpi lelabi ng kekura memalu lak nak mkn.dah dkt abes baru nk dtg. geram tol. em bgi je ape yg ade. tpi xpe dpt gk kanak-kanak(adek ku) tgk apa itu lelabi. =p t ade gmbr akn diupload.

2 thinks ....:

keon said...

gegey ,mcm la aku x kenai lelabi tu haha.(pada hal baru tau beza wahaha)

Khairun Nisha Salihin said...

muka penuh kejakunan..
mmg la..
hak3..