May Allah Bless You Sweetheart. Sweet 21 !

Dedicated khas untuk sahabat dan roomate tersayang.
Fatin Nadzirah Mohamed Anuar.

Speak it loud!!!
HAPPY BIRTHDAY FATIN NADZIRAH!!!!


To you dear...

Selamat masuk ke alam 21-an. Kita sudah tua. Pejam celik, pejam celik sudah tahun 3 di USM dan umur friendship kita pon dah 3 tahun. Kamu manusia pertama yang ku jumpa dan ber-hai-hai di USM. Kita mula kawan pada 29.6.2008. Hoh hebat x. Ingat tarikh tu. HAHA.

Err..xleh cerita banyak-banyak. Sebab hati tetiba rasa sebak, mata tetiba rasa bercecair. Jadi xbanyak yang nak cakap. Tunggu la lepas graduate, kita bercerita sampai kering air mata dan hidung. Cuma nak berterima kasih atas semua benda yang kamu buat pada saya. Oh. Hati sebak lagi. Ok stop. Besday girl tak leh diajak bersayu-sayuan. Sory kalau sambutan besday hari tu, xberapa nak meriah dengan letupan bunga api di langit. Hamba xmampu. HEHE.

Ok. Dah. Moga anda selalu kuat dan tabah. Jangan rasa kamu berseorangan jika ada masalah. Kerna di belakang kamu selalu ada aku. Ok. Sebak. Nangis sekarang T_T. Jangan sedey selalu, kalau kamu sedey aku berganda-ganda sedey dan emo dari kamu (oh, i really hate to see my friends in a gloomy face). Sangat sedey. Jadi heppy selalu ok. Kita nak hidup satu bilik, satu bumbung, satu katil (oh tidak) dah xlama dah, tggal 2 sem lagi, then i know you will miss me a lot ! HAHA. Jadi kita penuhkan masa singkat yang ada ini dengan berkongsi kegembiraan dan mengatasi kesedihan dengan sokongan antara satu sama lain. Oke?

Ok. Sampai sini sahaja. Sayu eh. HUHU.
Once again. Happy Besday Dear. Friends Forever. I Love You. The End.

 Ampa dah baca entry ni sila jerit untuk respon! HAHA : nisya

3 thinks ....:

FatinNad said...

nak jerit..tp xtau camne :)

aisyah said...

biasela..
cm tini ckp..
speechless..
xpndai nk react bile bnde jd kt kite...
hahahahaha

keon said...

eleh buat romantik pa hang nie ? ehem ehem hahahaha