Taman Negeri Bukit Panchor

Assalamualaikum

Kepada yang tengah stress seperti aku sekarang, 
mari aku bawak kamu semua tengok kehijauan
Hijau-hijau yang baik untuk mata sambil-sambil kurangkan stress.
Kali ni kita melawat Taman Negeri Bukit Panchor, Nibong Tebal.

Saya Sangat Suka Gila Gaban Dekat Hutan. I love forest's smell!
Kalau rasa-rasa macam aku makan hati ke kecik hati ke, senang je nak pujuk, bawak p tempat yang banyak pokok. Sungguh sentimental.

Kumpulan 5! Yeah! Theme hijau! Yeah! Ketua kami Huzaimi!Yeah!
Excited pulok.

Walaweh. Part ni paling best! Konvoi p sana, 2 motor (kumpulan kami) dengan 2 kereta.  
Tengok betoi2 dekat depan tu, ketua kami la tu, kereta yang 2 tu suma kami tinggai, sebab
depa tinggai kami masa kat highway .
HAHA. 
Tak la, padahai aku yang bawak lembab. Gabai kot naik jambatan tu. Hooo.
Kira ni kali kedua la naik jambatan Penang dengan motor, pengalaman pertama kat SINI


I'm in green.
My partner in crime. A'isyah Spekaku

Macam kat New Zeland x? Kuikui mimpi ja la nisya....

Macam kat Jepun x? Tyme ni musim autumn.

Lelaki-lelaki cantek. Cantek ka?
Sempoi no ketua dgn penolong ketua kami.

Enjet-enjet cemut.

Ewah.

Ni. Cobaan nak wat alah-alah autumn jatuh naturally dari pokok.

Malangnya, nampak sangat bukan jatuh dari pokok.
Boleh la tu.

Kawan-kawan yg lain dengan Dr yang sporting habes.

Balik! Tak la balik sangat sebenarnye, g rendek Parit Buntaq dulu. 
Nak p lunch, buat kajian dekat Nibong Tebal Penang,
lunch dekat Parit Buntaq, Perak. Best kan....

I am super in love with this picca. Seem sweet.

Rasa bertuah sebab aku amik minor geografi : nisya

0 thinks ....: