Nisya berkembang

Fuyoo.Fuyoo.
Lamo gila xupdate.
Lipas dh beranak sampai keturunan berapa tah.
*merapu*

Assalamualaikum everyone.
masih adakah. tak pasti jugak.

Saat ni. Masa ni.
Aku dah pun masuk final sem atau secara detail lagi aku dh LM
LM ----> latihan mengajar
*End*

Sekarang nak cerita pasal perkembangan diri yang sumpah memang kembang gila. Seriusly xpercaya aku leh sekembang ini. Sangat bangga? tidak la! Hal ini berkaitan dengan berat bada, saiz badan, etc..etc. Kembang = gemoksSSSss kuasa 10. Huhuhuhuhuhuhu. Nampak x betapa sedeynya aku. Hahaha, tapi sendiri carik masalah, makan xhingat dunia, pastu jadikan aktiviti makan-makan sebagai HOBI. tahniah la, memang dapat pencapaian yang baik. Hambik hang. Teruk jugak la aku punya saiz sekarang, sampai roomate aku tanya "Eh, nisya ke tu? Lain nya!" T_T sambil renung tajam-tajam gambar dalam header blog aku ni. Sungguh dia xpercaya tu aku. Huhu. Beza sgt la kot dengan sekarang. T_________________T sedey cgt taw!

But
Entry ni aku xmo tunjuk latest pic aku hehe. Later2 la. Sekarang nak tunjuk gambar makanan yang aku makan sampai kembang. Hehehe. Tak insaf lagi nica nih!. Hehehe














Sebenarnya ado banyak lagi makanan, sebab I suka amik gambo makanan, then kalau lapar, tengok gamba pastu esok hari, cepat-cepat kuar g cari makanan tersebut. Sooo obsess dengan food. Hemmm. But now, I'm trying, trying and trying nak control balik pemakanan. Ini bukan salah aku! Ni salah Penang yang banyak sangat fast food HAHA. Apa pun! Me can do it!! Aim turun 8 kilo, ce teka berapa berat I haha. Bye!

0 thinks ....: