The Food Hunter. Nisya terlibat!

Assalamualaikum

Selamat Ambik Peperiksaan Semua!
atau dalam singkatannya Good Luck!
Hehehe.

Aku baru saja habis 1 paper killer, 2 more papers to go.
Gambateh! Tapi malam ni xdak mood nak study, malam semalam pon sama. Nak jadi apa ntah nisya ni. Pemalaih! Tak pa, kalau malas study, kita update blog dulu no.

Memandangkan selera makan aku merundum kebelakangan, seriously xlalu makan, berapa hari dah xmakan nasik, kalo makan pun setengah aje, xselera langsung la. Aku pun xpercaya aku leh xberselera macam tu sekali. So not you nisya. Hehehe. And and tonite, aku nak tunjuk gambar makanan je, bagi selera makan up sikit. Selalunya kalau nak bagi aku lapo senang je, aku g blog yang suka tunjuk gambar makanan, terus up la selera makan, walaupun aku makan nasik putih telur dadar aje tapi tetap rasa macam makan makanan sedap sebab tengok gambo chicken chop kuah gravy melimpah-limpah*bayang cepat* . Pape je la. Layan.

Kita mulakan dengan makanan tempatan dulu
Tada~~

Mee Kari Parit Buntaq. Yum!

Nasi Goreng Kampung. Yum!

Kemudian ke section makanan xtempatan
Mulakan dengan yang ringan dulu
Takoyaki. Yummie!

Pizza Lava. Yummie!
Chicken Chop Black Pepper Sauce. Yummie!!

KFC Pocketful. Yummie!!

 Spagetti carbonara. Yummie!

Pizza and cheesy meatball. Yummie! Argghh aku seniri yang meleleh saliva ni. Lapaq.


Section pemanis mulut pulak.
 Kek Cokelat King

Kek Cokelat jugak.

 Kek cheese ni, serius aku cakap sedap gila dari secret recipe. HEHE. Home made ni.

Marshmallow anyone?

Gula kapas perhaps?

Yumm!! Aiskrim pun boleh....

Tapii.. yang paling marbeles, daging segar lagi mantap, makan sekali mestii....

*
*
*
*
*

muntah teruk! HAAHA
Ribit...Ribit.Ong...gedek...gedek

Saja nak putuskan selera makan. Memalam buta ni nak cari mana makanan sedap gini kecuali ribit...ribit tu la.
Huhuhu 

Selamat malam everybody!

I want to score dean this sem : nisya



1 thinks ....:

meo said...

alll the best...

wah terciritlah mkn katak tue... huhuhu :p