Susah Kalau Popular Sangat Ni

Assalamualaikum

Kawan-kawan penah tengok dia ni x?

She is Maria Elena


Atau dia ni

Tak tau nama, saya malas nak investigate. Tapi dia fofuiler gila kat FB. Sampai ada yg request nak jadi awek. HAHA.

Mesti penah nye tengok kan depa ni sebab Fb dah jadi macam mami jarum dah. Kalau ada stok baik, mesti ramai yang nak canang merata-rata.  Kalau ikutkan dalam Fb depa-depa ni memang famous la, kalau tgk profile Fb depa, habes depa privatekan wall, friends, photo lagi la. Tinggal info ja.  Sebab ramai yang dah kenal dan mahu la sedikit privacy untuk profile sendiri. Tapi tak semua la yang macam ni.  Video depa memang lawak, xleh nafi lah kan.  Lawak tersendiri. Depa nya famous dalam FB ni sampai ada orang suggest kembangkan bakat dalam Raja Lawak la, jadi pengacara la, pelakon, penyanyi dan macam-macam lagi yang buat satu dunia kenal depa.

For me.

Tak payah la. Cukup setakat terkenal dalam media massa yang tak terlalu exposed macam dalam Fb tu ok la, but not TV.  Yang kira kalau kita tanya tokwan kita, kenal dak Siti Nurhaliza, mesti dia kata kenal sebab selalu tengok TV. Haa kalau tanya kenal dak depa-depa di atas ni, tokwan mesti jawab, xkenal sebab xmain ternet.  Gitu la.

Sebab bagi aku.

Terlalu famous buat kita lagi jauh dari orang yang mula-mula hargai bakat kita.  Jauh daripada orang yang mula-mula canang cerita baik pasal kita. Kalau dah famous mesti bz, mesti dah xdapat nk bersosial sangat dalam laman sosial. Aku yang student biasa ni pun, kalau bz dengan assignment, mesti tersisihnye blog ni dari rutin harian.  Oleh itu,cukup la menjadi anda sekarang.  Saya rasa very close dengan anda dan Maria Elena TQ ajar saya maksud reduntant. Saya suka mereka-mereka ini. Really make my day.  Buat la video lagi.  Hilang stress saya tengok kamu-kamu ni. Heee. Terima kasih kerana menggunakan bakat anda untuk membuatkan orang lain gembira.


2 thinks ....:

- UNA - said...

MARIA ELENA....she's rock yaw!!!! haha....dia suka bebel camtu kan.. i loike! :)

nisya salihin said...

yaaaaaaa...
sangat suka dia...
cool gila.
manis orangnya,
pakwe pun ensem ekekek