The Second Part of My Journey.

Assalamualaikum

Alhamdullilah Allah beri kemudahan dan kebahagian untuk beberapa hari ini. Jangan terlalu riak Khairun. 
Bersyukurlah.  Beberapa hari jugak, Allah berikan rahmat hujan yang buat hatiku tenang dan mau tido sepanjang masa. HAHA. Tapi yang pasti kebahagiaan sentiasa ada. Allah itu Maha Adil.

Wokey. Change tu gedik mode please! HAHA.
No! No! Riak sangat tu Khairun.

Ok2. Meh kita p tengok journey aku yang kedua pulek.

Banyak-banyak terima kasih kat paman dengan acik, sebab belanja semua benda hari tu.
Makan, tiket masuk petrosains, minum petang, baju dan makan lagi. TQ soo much!

deco bunbu desa. awesome but scary jugak.


acik dan cool cousins.

Ni kat petrosains. penerokaan dengan benda helmet besar ni.

abahku.

zaman purba


leh rasa camne gempa bumi terjadi. gegarrrr!

Yang ni best. baring atas ribuan paku. xsakit. best.

skrin herba

masuk tv. awesome

3D

last but not least

my speed scandal. 5 minit ja sembang2 ng dia. HAHA. best sunggoh.
Haha joking ja. Ni abang jaga bahagian slide kat petrosains. Nak snap gambo bebudak ni tetiba dia pandang kamera pulok. accidently tertangkap gambo dia. Aku pun xpaham aku cita apa dh.

Kalut la weih. Lintang pukang entry aku. Banyak benda nak cerita ni, besday aku, dinner dan banyak la. Tapi skrg study week, study week yang tak berapa nak stady la, again and again, benda sama jadi bila mai study week. Seriously bosan dengan perangai diri sendiri. Hoho. I am going to score this time. 3 paper aje. Come on nisyaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! .

Pencen sat ber-blogging : nisya

0 thinks ....: