akak chika! sy admire ur writting!

blog ini pertama kali tgk agak tidak menarik perhatian aku..
sebababababab..


1. ayat dia sangat panjang dan banyak dan aku sgt mls nak bce
2. font akak kecik la kak..saya ni buta sikit (mintak la, jadik btol kang)

tetapi...
tak bace maka xcinta..

dan sekarang
aku dah cinta pada penulisan beliau..

besh wa cakap lu..cerita pasal life dia mmg sangat menarik...
nway nma dia chika, nama sbnar tgk seniri dlm blog dia keh..
dan seperti terbayang-bayang dalam minda..
abaikan sebab yang aku nyatakan diatas...
cuba bace dulu baru hampasuma tau...
betapa perfectnya hidup dia..

paling besh tyme dia dah kawen la...sangat menarik ok..
4 1/2 sy bagi..
try on kwn2 kalo boring bleh mengisi masa dengan membaca blog dia...
aku dah rekomen kat kwn2 ku yg len gk...
mereka suka jua seperti sy..

.

http://www.nurulism.com/

minat baru (membaca blog org, sblm nie xke?) : nisya



0 thinks ....: