berhati-hatilah malang xberbau siri 3

nisya! ang mimpi ka mamun???!!
mmg pon. baru bangun tido.
kelas kul 9. bgun tido kul 8.30.
mandi mmg cam kambing dah.
ok xpe.
pastu pecut la ng mat encem membonceng atin dibelakang.
tgk level kelaparan mat encem.
mmg dah agak kritikal.
xpe g kelass dulu.
ok dah sampai.
nak parking mat encem jap.

punya lah mamun.
sampai aku lupa bukak tongkat mat encem utk sandarkan dia.
pastu apa lagi..
huh disapa angin sempoi2 bahasa la.
kedebuOOok!
kau jatuh nisya..
geeehhh abess hitam suar kaki ku di penuhi tar jalan.

ini satu trauma yg xdapat ku lupakan.
malllluuuuuu gilllaaa..
ramai kot manusia lalu-lalang masa tu
fatin?
hampir terjatuh gak tapi dia berjaya duduk dalam keadaan mencangkung
supaya x menjadi seperti ku yang dh dilanding ats jalan serta
mat encem berbaring manis ats badan aku..
sakit.

mat encem : tu la ang! dah tgk perot aku kosong! ang xbg aku makan lagi. i love minyak ok. bawak aku g petronas skrg!

hahahaha =_=

jaga lah perot mat encem selalu (melayang duit aku) : nisya

0 thinks ....: