habis sudah tanggugjawab aku dlm ST JOHN!

AGM SJAMUSM
baru saja lepas...
lepas dah tanggungjawab aku as a s/u kursus & peperiksaan..
berat hati jugak nk tinggalkan family exco yg sgt aku syg...

kat situ..
aku belajar macam2 about


life.. friendship.. happiness...

aku akan lebih menghargai kehidupan ini
lepas Tuhan dah kurniakan aku dengan
moment yg pling indah dengan famili exco
aku sangat sayang akan mereka..

sbb aku jadik exco la..
aku dapat kenal 6 chicks
n be a part of their famili..
dan
aku juga sangat menyayangi
6 chicks...


kesudahannya..
aku bersyukur dan xpernah menyesal jadi famili exco...
ambil pengalaman yang berlainan..
hidup anda pasti berbeza cewahh blass lah.
.


For my beloved exco family SJAMUSM 09/10


Your all r my destiny..
takdir untuk saya menjadi exco dan mendapat kwn seperti anda semua
saya sangat bahagia dan gembira..
saya sangat menghargai kenangan kita bersama..
banyak halangan dan dugaan yang kita tempuhi bersama..
namun hubungan kita xpernah goyah...
malah kita lebih erat..
saya xdapat gambarkan dengan kata-kata
betapa berharga dan pentingnya kamu semua dalam hidup saya
sepanjang saya menjadi exco SJAMUSM 09/10
segala nasihat dan teguran kamu
akan saya buat sebagai panduan untuk lebih maju di ms depan
sangat berat hati untuk tinggalkan suma ni..
saya harap hubungan kita berkekalan sampai bebila..
kawen jagn lupa jemput tau! promiseme!! =)

dengan ini aku tujukan lagu ini untuk semua exco SJAMUSM 09/10 yg aku syg


DESTINY


What if i never knew
what if i never found u
i'd never have this feeling in my heart

"Bagaimana kalau aku xpernah sedar dan xpernah terpilih untuk jadi exco sidang 09/10, bagaimana akan kita jumpa dan bermesra macam sekarang. sesungguhnya aku xpernah ade perasaan yang macam nie, menyayangi dan disayangi yang amat sangat kepada orang yang agak baru aku kenal."



how did this come to be?
i don't know how u found me
but from the moment i saw you
deep inside my heart i knew

"Macam mana semua boleh jadi? macam mana exco sidang lepas boleh pilih aku jadi part of dia famili. tapi sejak kali pertama aku masuk dia exco famili, aku dapat rasa kita ada keserasian kita boleh bersama susah dan senang, dan aku pasti aku xakan menyesal memilih jalan ini"



baby you're my destiny
you and i were meant to be
with all my heart and soul
i'd give my love to have and hold
and as far as i can see
you were always meant to be..
my destiny

"oh exco famili ku, kita memang ditakdirkan untuk bersama dalam perjuangan ini..
aku akan korbankan setiap benda untuk SJAMUSM dan berikan sepenuh jiwa
untuk SJAMUSM dan kita semua..aku xpernah menyesal.."



i wanted someone like you
someone that i could hold on to
and give my love until the end of time

"bile masuk kat sini, aku mmg perlukan seseorang macam korang semua..
seseorang yang boleh aku mengadu, menangis, dan ketawa bersama..
dan itu kamu semua..
macam mana pun keadaan aku...kamu semua pasti ada disisi aku"



but forever was just a word (just a word)
something i'd only heard about
but now you're always there for me
when you say forever i believe

mungkin sebelum ini, ade orang kata pertemuan pasti ada perpisahan dan hubungan
pasti akan renggang tapi bila kamu kata 'kita akan berkawan selama-lamanya'
aku percaya dan akan terus percaya sampai bila-bila sebab aku terlalu
sayangkan anda semua =')


I LOVE U ALL
EXCO SJAMUSM 09/10!!!!


bekas exco SJAMUSM 09/10 : nisyaaa.....



1 thinks ....:

nisya salihin said...

aku menangis ok~~ aku suka ramai exco xleh bce post nie hehehe malu sbnr nye..