nisya jakun~

mst ade yg tertanya-tanya ea....
nape la si sepet ni dah rajin update blog...
hehehehhe...
ade ke yg tny...
xde kot..



tapi ade yg bertanya dulu nape lama xupdate blog hehhehe cam zera n kak long... dua insan yg sgt concern... tapi skrg...
aku sudah rajin...
si sepet jadi si bundar (outoftopic) kerna apa?
kerna apakah?
kernaaa......
.




jakun..jakun..siri 1 (ada siri len kah? tunggu..)

hahahha
Universiti Sains Malaysia bru meng upgrade
kitaorg punya wifi di setiap box hostel...
4 blik..1 modem..
excellent gak...

tapi yg xbesh xleh men pet society lorh..
n ade sampingan web len yg xleh bukak...
skema2...hehehhe..jgn mare..
takat ni pon aku dah bersyukur...
Alhamdullilah.


sambungan jakun sepet....
kalau nak abaikan jakun siri 2 nie bleh je..
sebab jakun siri 2 ni mungkin menyakitkan hati la..
sbb aku mmg ngah jakun nih...
walaupun aku yg baik view blog aku tapi...

tadaa...
dah ada visitor sampai 100, n 97% drp tu..aku la visitor favourite (Y_Y sadis)
abaikanaku.. XD
tapi aku ttp bersyukur hehehe..


jakun yg bersyukur : nisya

0 thinks ....: