Ah! Termungkir Janji Kerana Terlampau Terkejut.

huh. aku ngaku. walaupun xtulis entry, walaupun janji nk tulis entry pada 30hb April atas alasan konon2 nk stady tapi aku tetap bace entry orang lain.
antaranya ini.

*
*
http://ondscene.blogspot.com/2010/04/achik-spin-maut-kemalangan.html

korang nampak x apa yang ditulis dalam address di atas??
ACHIK SPIN MAUT KEMALANGAN
.

uhuk. nape aku sedey. sebab baru je rase kehilangan DIN BERAMBOI secara mengejut jugak dan kini lelaki ini pulak. Jangan la salah sangka, aku bukan peminat fanatik dia atau gila ng dia ka pa ka. Cuma aku sedey. Korang! can't u see. Kematian berlaku di mana-mana tanpa mengira umur ko, nasib ko sebelum ni apa, masa bila. Bila Allah dah tetapkan ajal., kita akan go. sekelip mata saja. Kita akan kembali juga pada-Nya. Tetiba meremang bulu tengkuk cakap pasal mati.

Yang lagi membuatkan aku sedey is bila terfikirkan isteri achik ni. Dah la anak meninggal, suami pon pergi tinggalkan dia. Ya Allah kuatnya ujian-Mu untuk dia. aku harap dia tabah. Achik tu bagi aku muda lagi. huhu. Tuhan dah sayangkan dia kan. Tabahlah kau wahai isteri Achik.

Achik xcident lam kul 6 petang. Uhuk. Al-Fatihah semoga arwah ditempat di tempat yang paling mulia di sana. Amin.


Extra Notes : Xmau buh gambar Achik mahupun Din dlm entry ni. Sbb? xtau. xmau.

Tenanglah kau disana Achik & Din Beramboi : Nisya

0 thinks ....: