Bagaimana Keadaan Nisya Masa Stady & Exam Week

:: stady terlalu awal leh wat sya lupa cepat, 1 minggu sebelum bru leh seyes stady
:: exam dh dekat, sy xsuka stady lagi, mmg xboleh masuk sbb sangat nervous.
:: kdg boleh stady dengan muzik kadang tidak.
:: mesti ada air panas kat sebelah. Vico selalunya. kalau x, air mati pun jadi.
:: makanan ringan perlu ada disebelah juga.
:: saya xboleh start stady satu hari sebelum paper tersebut. (semua org pon begitu)
:: lokasi paling saya suka bertenggek utk stady is my bilik. semua kemudahan ada.
:: sangat xboleh stady kalo dirumah. rumah is heaven. duk kat heaven xyah ssh2 stady.
:: xboleh 4 jam straight stady sahaja.boleh gila. caya ckp aku.
:: suka buat nota ringkas kalo smpat.kalau xmmg xingat apa. sbb subjek aku bnyak yg kena
membaca. kan nada hanisss?? =)
:: saya akan seyes stady di atas meja stady, di atas katil saya stady rilex2.
:: saya xboleh stady dalam satu posisi dan satu tempat shj, lenguh tulang belakang.macam 15
minit atas katil, 15 minit kat meja, 15 minit lagi atas lantai. roomate sy tau keadaa itu =)
:: selalunya saya akan bukak laptop dl, men ternet sat. baru stady. lepas stady gitu jugak. bukak
ternet sat sebelum tido.

ini merupakan perkara yang biasa aku buat untuk week2 yg bosan seperti ini
tapi.
kelakuan aku xfit setiap sem. setiap sem mesti lain2 nye perangai kalo mai stady and exam week. namun masih ada satu benda yang sama kala mai minggu ni. IA SANGAT MEMBOSANKAN tahap nk cekik diri sendiri punya. seyes. bosan. cepat la abis. rasa macam xmo stady lagi dan terus ambil exam dengan muka megah dan macho sekali. sebab tau akan teruknye result. tapi kalo ngadu menda ni kat Syafiqah Sarif mesti dia kata

"PANTANG BERUNDUR SEBELUM BERTEMPUR" (muka Hang Tuah berkata)
aku bersemangat semula =).
Rumah!! tunggu aku OK!? aku nk g berperang T_T stress

0 thinks ....: