Blogger award from FIFI

Thank You Fifi For The Award.
Kali kedua dapat 'Beautiful Blogger Award'
Tenkiu ya....


7 things about myself
7 benda tentang aku. HEMM....

1. Seorang yang pemalu dan penyabar (hahahha)
2. Aku benci, anti tahap gaban dengan LIPAS. Lipas busuk boooooo!
3. Aku benci BI, yeah. hahha
4. Aku sangat susah nak rapat dengan someone yang baru nak kenal. pemalu kan.HAHA.
4. Fobia membela kucing. Masih bersedih dengan kematian Comel yang dah mati 11 tahun dulu.
5.Sangat suka makan. SANGAT. Aku hidup untuk makan.
6. Mudah menyanyangi someone dan mudah bagi harapan.
7. Saya suka TIDOQ.

Dan aku tag seeeeeeeemmmmuuuuuuaaaaa orag ok!
tenkiu fifi.. =)

2 thinks ....:

aisyah said...

saya nak award!!!!!!!!

nisya salihin said...

eh2 org dah kata kat situ.. i tag semua worang okeeyyy...hahaha