Oh Sue! Nah jawapan tag =)

Wello semuaaa...
Lama sudah tidak kesini.
Sampai sudah bertahik lipas.

Tag Sue & Fatin buat ku
di'paksa' untuk kesini jua. hehehhe.
TQ tag me.


Sue apakah tag nie hingga memerlukan ku memikir
23 benda yang orang xtau pasal me.
Sedangkan sampai password FB, Yahoo Mail dan Bank jugak, BFF ku tau
hahahhaha.
Sangat percaya pada kawanku.

Ok mari mengkukur santan otak.

1. Saya pernah xcident masa kecik, jatuh moto, luka ber-blood-blood sampai kena jahit di kening. Tu kening duk cemey tu.

2. Saya menci nak mampus tahap cipan gila angkasa dengan lipas lagi2 yang boleh terbang. sebab lipas busuk, berak bersepah, masuk tupperware tinggal bau, suka membiak-sangat miang, I HATE U LIPASS!!

3. Ada lelaki idaman dalam hati sudah. Dalam hati ada 1 laki. Eh2 dah tau ke? hahaha abaiiiiikkaannn..

4. Tak suka kucing la. Sorry Izzah. Kensel jadik besen hahahha besan daa..

5. Saya gila pink. Tapi pink tak boleh gilakan saya. Pape je la nisya.

6. Benci.Benci.Benci.Benci.Benci tahik cicak! cicak!! pegi sekolah belajar nak berak dlm toilet. Euwww.

7. Saya pemalu orangnye. Auwww....

8. Sangat mengidam takoyaki, dan pergi ke kedai2 Jepun d' Queensbay tapi KECEWA! takoyaki flavor chicken and ham pork babi khinzir. Bodoi la . Dah la Melayu yang kerja kat situ. Memang xreti baca BI la.

9. Kuat minum air masak dan jadi punca pada kuat kencing.

10. Minat traditional dancing. Ewah Bulan...Oooo

11. Pernah xcident kereta. Punca saya yang brek terkejut sbb xnampak kon jalan. Kereta ka apa ntah langgar bontot kereta aku. aku xturun tengok terus blah dengan kereta yang capik sebelah.

12. Pernah balik jalan kaki dari sekolah nak ke rumah masa darjah 1. Sebab abah lambat jemput. Mak angkat pungut tepi jalan bawak alik umah dia.

13. Sangat2 cepat jatuh perasaan kat lelaki MUDA yang pandai azan dan mengaji Quran. Bakal suami terbaik tu. huh huh huh IMAM MUDA.histeria aku.

14. Benci seterika/gosok/iron baju. Bosan.

15. Saya tak suka yellow. silau. auuww...

16. Saya xsuka pakai gelang, jam dan rantai sebab rasa tangan kaki leher ada beban dan ia merimaskan.
       Cincin dikecualikan sebab err..sebab... saya miang. HEHE.

17.Tak boleh minum milo pagi-pagi. Akan cirit birit di tengah hari. hebat.

18. Kurang  gemar memakan selipar dan meletakkan kaki di atas lantai. Memang automatik kalau duduk atas kerusi, kaki mesti bersila atas kerusi.Kaki bertemu lantai - NO  . kaki bertemu kapit - YES. demand.

19. Paling benci drama Bawang Putih, Bawang Merah. Ibu periiiii..Menci. U tua pun nak jadi pari-pari ka.

20. Saya mudah sayangkan sahabat dan selalu beri harapan yang tinggi. Saya lebih kecewa berpisah/bergaduh dengan kawan berbanding pakwe.  saya rasa hina.

21.  Saya sangat pantang dan benci dengan sesapa termasuk pakwe ku, kalau mereka marah adek beradek dan ibu bapa saya walaupun hal yang kecik, walaupun kadang-kala saya xsebulu dengan siblings saya. Hanya saya yang boleh kutuk depa and not u! jangan over.

22.  Saya seorang yang sangat ego dan susah terima nasihat orang yang suka menyebok. Benci betol.

23.  Saya xsuka orang mengarah-arah saya bila saya dalam mood yang xbaik dengan nada suara macam nak sepak muka dia bertubi-tubi dan laju-laju.

ok siap amanah yang sue bagi.
bagi amanah ni kat org len lak (mcm ayat sue la) HAHA.

anda bertuah!

1. Cheq fatin
2. Kak Long
3. Cik Izzah
4. Cik Una
5. Cik Neysah

=)

0 thinks ....: